Tuning shop-tuning, rusmich-tuning, sportovní podvozek, pružiny, spoilery, autokoberce, autodoplňky, tuningshop

Poslední aktualizace 8. 11. 2017 | Dnes je 23. 11. 2017  
Oddělení
TUNING dle značky vozu ALFA ROMEO AUDI BMW CITROEN DACIA FIAT FORD HONDA HYUNDAI CHEVROLET CHRYSLER JAGUAR KIA LANCIA MAZDA MERCEDES Mini MITSUBISHI NISSAN OPEL PEUGEOT PORSCHE RENAULT ROVER / MG SAAB SEAT SMART SUBARU SUZUKI ŠKODA TOYOTA VOLVO VW Dekory interieru EXTERIER INTERIER Sportovní podvozky Stavitelné podvozky Sportovní pružiny Sportovní tlumiče Autokoberce na míru Interiérové doplňky Spoilery Cadamuro Spoilery Lester Spoilery Giacuzzo Spoilery In Tuning Palubní přístroje Podložky pod kola / šrouby
E-mailový zpravodaj

Informace o novinkách
a akcích na Váš e-mail.

0

 

Reklamační řád

    Reklamační řád vychází ze zákona č. 40/1964 Sb., z občanského zákoníku. V případě podnikatelského subjektu z obchodního zákoníku. Reklamaci lze provést pouze v případě, že je zboží v záruční době. Délka záruční doby je uvedena u každého zboží v e-shopu, není-li uvedena platí na toto zboží zákonná záruční doba 2roky.

Nelze uplatňovat reklamaci na zboží v níže uvedených případech:

- zboží bylo reklamováno po záruční době
- zboží bylo neodborně instalováno, upravováno či opravováno
- zboží bylo používáno v rozporu s přiloženým návodem k obsluze
- zboží bylo poškozeno živlem - vodou, bleskem, ohněm nebo elektrickým výbojem
- došlo k neoprávněné změně údajů v záručním listu
- běžné opotřebení výrobku
 
Reklamaci můžete uplatnit osobně v naší provozovně, nebo zasláním zásilky s reklamovaným zbožím na naší adresu, která je uvedena na faktuře, nebo v e-shopu v oddělení kontakty.
 
V případě uplatnění rekalmace zasláním zboží do naší firmy prostřednictvím zásilkové služby, vyžádejte si prosím předem na naší e-mailové adrese tuning@rusmich.cz  reklamační protokol, který vám zašleme e-mailem. Protokol je nutné vyplnit a přibalit do zásilky k reklamovanému zboží. Při reklamaci je nutné doložit, že bylo zboží zakoupeno v naší firmě, k čemuž poslouží kopie dokladu o zakoupení zboží (prodejka, faktura), v případě že byl se zbožím dodán i záruční list, je nutné jej zaslat společně s reklamovaným zbožím.
Na reklamaci je zapotřebí zaslat zboží kompletní, jak bylo zakoupeno, tzn ve stejném počtu kusů včetně příslušenství apod. Například při reklamaci světel která se prodávají v páru, je zapotřebí zaslat obě světla včetně relátek kabeláže a všeho příslušenství, které bylo v balení při koupi zboží. Totéž platí i u reproduktorů a všech doplňků, které se prodávají v páru. Nelze poslat na reklamaci pouze vadnou část kompletu.
 
Vaši reklamaci budeme řešit operativně, abychom  termín vyřízení reklamace zkrátili na nejkratší možnou dobu. Maximální zákonem daný termín pro výřízení reklamace je 30dnů.
 

 

Nákupní košík
- Zobrazit košík
- Vyprázdnit košík
V košíku je nákup za:0 kč
Reklama